„S Elegou spolupracuji v rámci svého podnikání už téměř deset let, několikrát jsem byla i tváří kampaně, takže vazby máme skutečně dlouholeté,“ vysvětluje Romana. Když tedy vedení firmy přišlo s nabídkou navrhnout si vlastní ideální kabelku, byla odpověď zcela jednoznačná. „Jsem moc potěšená, že jsem tuto možnost dostala, myslím si, že to je sen každé ženy. Mělo by se jednat o jednu kabelku, oproti tomu Elega by Dana M. má dvě kolekce ročně, takže se o žádnou velkou konkurenci určitě nejedná. Navíc mou kabelkou by měla odstartovat spolupráce s dalšími známými tvářemi, které také dostanou příležitost si sestavit kabelku podle sebe,“ dodává.
Třešničkou na pomyslném dortu je fakt, že 10 % z prodeje každé kabelky půjde na dobrou věc: „to byla vlastně má jediná podmínka. S mým nadačním fondem pomáháme azylovým domům pro matky s dětmi, ohroženým dětem a obětem domácího násilí, takže jsem chtěla dát celému projektu přidanou hodnotu. V Eleze s nadšením souhlasili, takže snad brzy bude naše charitativní kabelka na světě.“